Azıcık Da Ders – 2 (İngilizce)

 

Merhabalar arkadaşlar;

Öncelikle iyi bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum ve 2.İngilizce dersine başlıyorum.Önceki İngilizce dersini görmeyenler buradan bakabilir;

https://okulbahane.wordpress.com/2012/01/25/azicik-da-ders-ingilizce/

Evet,bugün Redhouse yayınlarının The Wolf And The Dog masalından bir alıntı yapıyorum;

A wolf sees a big dog with a wooden ring around his neck.He asks the dog.

” Who feeds you and puts this tight ring around your neck?”

   The dog answers;

“A hunter.”

   The wolf says;

“Then ı guess ı am lucky.Nobody feeds me,but ı don’t have to wear a heavy ring everyday.

Moral: It is better to be free,even if one is hungry.

İşte çeviri arkadaşlar;

Kurt bir gün,boynunda tahta halka olan bir köpek görür.Köpeğe sorar;

“Seni besleyen ve boynuna bu sıkı halkayı takan kim?”

Köpek cevap verir;

“Bir avcı.”

   Kurt der ki;

“Öyleyse sanırım ben şanslıyım.Kimse beni beslemiyor ama ben de her gün ağır bir halka takmak zorunda kalmıyorum.”

Alınacak ders: İnsan aç kalsa da özgür olmaya değer.

İşte mini sözlük;

* dog : köpek

* feeds : beslemek

* ring : halka/tasma

* wolf : kurt

* moral : alınacak ders

Bir dahaki derslerde ve okul/eğlence karışığı yazılarımda görüşmek üzere 😉

 

 

 

Yorum bırakın