Bir Çizgidizi Harikası – South Park

Merhabalar arkadaşlar;

Bugün öğrencilerin kafa dinlemesi için harika bir çizgidizi olan South Park’ı tanıtacağım arkadaşlar…

South Park,kendine özgü üslubu ve büyük hayran kitlesiyle insanları ekran başına kilitliyor! Türkiye’de e2 (E2) kanalında gösterimde olan South Park genellikle “uyku kaçınca” kuşağında 00.30’da başlıyor.Ben olduğu günleri kaçırmadan izliyorum,örneğin bugün (22.02.2012) de 00.30’da South Park var…

South Park,genellikle günümüz Dünya sorunlarını ele alıyor,politik konular ve çevre kirliliği gibi! Günümüzde büyük bir eleştiri yağmuruna tutulan South Park’ın hayran kitlesini umursamamak lazım,örneğin sadece Facebook sayfasını 37.397.050 kişi beğenmiş,bu da Türkiye’nin yarısı kadar demek!

South Park,günümüzde birçok kişiye gönderme yapan bir çizgidizi! Ama 13 yaş altı kişilerin izlemesini önermiyorum,TV de öyle öneriyor zaten,ama ben herkesi serbest bırakıyorum,çünkü benim bile yaşım uymuyor,6.sınıfa gidiyorum 😀

Bu,e2’nin South Park için yaptığı tanıtım yazısı;

“Sınır tanımayan eleştirileriyle TV’nin en cesur yapımı, Emmy ödüllü çizgi dizi South Park yeni bölümleriyle her Çarşamba 23:30’da e2’de.

Büyümekte olan dört çocuğun, Cartman, Stan, Kyle ve Kenny’nin gözünden dünyadaki politik, sosyal ve güncel olayların ironik bir şekilde ele alındığı dizi, yetişkinler için hazırlanmış içeriğinden anlatımına kadar kendine has bir yapım.
Matt Stone ve Trey Parker adlı Colorado’lu iki genç tarafından 1997’de yaratılan South Park’ta her dakika güleceğinizi kimse garanti edemez, ama yaratıcılarının da iddia ettiği gibi çok sık şaşıracağınız muhakkak!
South Park, gerçekten var olan bir kasabadan esinlenilerek yaratılmış. ABD’nin Colorado eyaletinde yer alan Fairplay, South Park dizisinde mekan olarak kullanılan kasabanın bulunduğu yer. 1859 yılında altın bulunmasıyla altın arayıcılarının hücumuna uğrayan gerçek South Park aynı zamanda dünyada en çok UFO görülen yerlerin de başında geliyor. Nasıl, diziyle ilgili bazı şeyler yerine oturmaya başladı, değil mi?”
İşte bu da South Park’ın resmi web sitesi;
Bu da South Park’ın Facebook sayfası;
Evet arkadaşlar,yeni yazılarımda görüşmek üzere 😉

Yorum bırakın